Školenia pre obchodníkov

Školenia pre obchodníkov

Efektívne počúvanie

Cieľom školenia, je naučiť sa efektívne počúvať v rozhovore, vytiahnuť z rozhovoru to, čo je podstatné, vedieť viesť rozhovor pomocou otázok, tam kde potrebujeme. Ide o základné školenie, ktoré je potrebne či už pri vedení ľudí alebo pri obchodnej komunikácií, či vyjednávaní alebo riešení konfliktov. Toto školenie je poväčšine podmienené, na absolvovanie ďalších školení. Je to základ na ostatné školenia.

Pomôcť klientom rozhodnúť sa

Cieľom školenia je naučiť sa komunikovať s klientom tak, aby ste mu pomohli sa čo najlepšie a najrýchlejšie rozhodnúť sa pri jeho váhaní, či už nad produktom alebo službou. Klient bude mať jasnejšie pri ponukách, ale bude mu aj jasnejšie, ako má ďalej postupovať, či prípadne bude mať vyjasnené všetky jeho možnosti. Pritom klient nebude mať pocit, že na neho tlačíte, ale že mu pri jeho rozhodnutí chcete pomôcť.

Námietky ako hra

Námietky su bežnou súčasťou obchodu. Správny prístup dokáže nie len námietku vyriešiť, ale ešte aj vybudovať lepší vzťah. Cieľom školenia je oboznámiť s rôznymi možnoťami a technikami ako námietky riešiť, prípadne sa im vyhnúť. Správnou komunikáciou a postupom si dokáže klient dokáže námietku vyriešť aj sám. Účastníci sa naučiť námietky nie len riešiť, ale využiť ich aj vo svoj prospech.

Dobré mravy pri obchodnom stretnutí

Cieľom školenia je prejsť si celý obchodný rozhovor od začiatku až po koniec a dodať tak obchodnému rozhovoru určitý štandard. Klient okrem toho, že bude ochotnejší viac počúvať a bude sa cítiť komfortnejšie. Pomocou rozhovoru eliminujete množstvo prvkov, ktoré by mohli pôsobiť na klienta tak, že by sa správal iracionálne.

Ako sa postaviť stresu čelom

Cieľom školenia je sa naučiť pracovať si stresom, ktorý je či už krátkodobý alebo aj dlhodobý. Pri práci, ktorú ľudia vykonávajú prichádza k samotnému stresu. Je dôležité so stresom pracovať, lebo jeho dlhodobý vplyv ma dopady na samotnú prácu či život. Na školení sa účastníci dozvedia, ako sa postaviť stresu čelom, zoči-voči a čo môžu robiť, aby ich stres mal menší vplyv na ich prácu či samotný život. Účastníci sa naučia pracovať so samotnou záťažou, ktorá veľa krát ústi do stresu a ako si budovať odolnosť voči stresu.

Odporúčania bez strachu

Cieľom školenia je osvojiť si spôsoby, ako získať odporúčania od svojích klientov či obdhoných partnerov a ako s nimi správne pracovať. Pýtanie si odporúčaní pritom nie je len získanie si kontaktov, ale aj ďalšie budovanie obchodného vzťahu. Kvalita odporúčania pre obchodníka zohráva obrovsku rolu.  Účastníci sa dozvedia. ako získať kvalitné odporúčania a tiež, ako si pomocou nich vybodovať ešte väčšiu dúveru, väčšiu profesionalitu a kvalitnejšie vzťahy.

Školenie podľa potreby

Uvedené školenia je len niekoľko možností, ktoré vám viem ponúknuť a pripraviť. Tém a názvov školení je veľa, no najlepšie je školenie, ktoré rieši priamo vaše potreby bez ohľadu na to, ako sa volá. Preto vám rád zostavím školenie podľa vašich potrieb tak, aby splnilo vaše požiadavky a prinieslo vám aj výsledky. Pritom školenie sa môže skladať z uvedených tém, alebo aj nejakých ďalších. Neváhajte a dohodnite si nezávislé stretnutie.

Stante sa efektívnym obchodníkov