Školenia pre obchodníkov

Námietky ako hra

Námietky sú neoddeliteľnou súčasťou obchodných stretnutí, ale aj samotného života. Ak ich vieme efektívne riešiť, tak sa pre nás môžu stať dobrým pracovným nástrojom a dokážeme s nimi lepšie budovať vzťahy aj samotný biznis. Vedeli ste, že ľudia si dokážu vyriešiť svoje námietky sami? Aj toto je vec, ktorú sa na školení dozviete.

Cieľ školenia:

Cieľom školenia je naučiť sa pracovať s námietkami tak, aby ste ich vedeli zmiesť zo stola. Naučíte sa námietkam predchádzať a využiť námietku pre svoj prospech. Pritom námietku nebudete vnímať ako niečo negatívne, ale ako pozitívnu stránku rozhovoru.

Ide o školenie, ktorého obsahom je:

  • Definovanie námietky
  • Pohľad na námietky
  • Spracovanie námietky v sebe
  • Ako predchádzať námietke
  • Techniky ako námietky riešiť
  • Ako budovať lepšie vzťahy

 

Školenie je koncipované tak, aby ste informácie zo školenia vedeli čo najlepšie a najefektívnejšie využiť v profesnom živote.

Po absolvovaní školenia budete vedieť pracovať s námietkami rôznym spôsobom na rôznych úrovniach.

 

Cena:

  • Cena školenia závisí od počtu účastníkov školenia, rozsahu a konkrétnych požiadaviek firmy
  • Odporúčam, na väčšiu efektivitu a lepšie uchopenie techník na školení, absolvovať školenie Efektívneho počúvania – dôležitá súčasť školenia
  • Ponúkam tiež možnosť individuálneho stretnutia na podporu zručnosti – možnosť dohody.

Máte nejaké otázky?

Ďalšie školenia

Efektívne počúvanie

Cieľom školenia, je naučiť sa počúvať s porozumením, vybrať z rozhovoru to, čo je podstatné a vedieť viesť rozhovor tam, kde potrebujeme. Ide o základné školenie, ktoré je potrebné či už pri vedení ľudí alebo pri obchodnej komunikácií, či vyjednávaní alebo riešení konfliktov. Často naň nadväzujú ostatné školenia. Zistiť viac

Pomôcť klientom rozhodnúť sa

Cieľom školenia je naučiť sa komunikovať s klientom tak, aby ste mu pomohli čo najlepšie a najrýchlejšie rozhodnúť sa pri jeho váhaní, či už nad produktom alebo službou. Klient bude mať jasnejšiu predstavu o vašej ponuke, otom, ako má ďalej postupovať, a budú mu známe všetky jeho možnosti. Pritom klient nebude mať pocit, že naňho tlačíte, ale že mu pri jeho rozhodnutí chcete pomôcť.

Ako sa postaviť stresu čelom

Cieľom školenia je naučiť sa pracovať s krátkodobým alebo dlhodobým stresom. V dnešnej dobe sme vystavení väčšiemu stresu a každodenne sa s ním stretávame. No dlhodobý vplyv stresu vie negatívne ovplyvniť našu prácu i osobný život. Na školení sa účastníci dozvedia, ako sa postaviť stresu zoči-voči a čo môžu robiť, aby stres mal menší vplyv na ich prácu či samotný život. Účastníci sa naučia pracovať so samotnou záťažou, ktorá veľakrát ústi do stresu a vybudujú si odolnosť voči stresu. Zistiť viac.

Dobré mravy pri obchodnom stretnutí

Cieľom školenia je prejsť si celý obchodný rozhovor od začiatku až do konca a dodať tak obchodnému rozhovoru určitý štandard. Výsledkom školenia je, že klient bude ochotnejší viac počúvať a bude sa cítiť komfortnejšie. Pomocou správneho rozhovoru viete eliminovať prvky, ktoré by mohli spôsobiť iracionálne správanie klienta.

Školenia pre manažérov

Pre manažérov ponúkam viacero školení zameraných na spätnú väzbu, počúvanie, riadenie tímu, či lídership. Školenia viem prispôsobiť aj priamo  pre potreby manažéra, či organizácie. Zistiť viac.

Odporúčania bez strachu

Cieľom školenia je osvojiť si spôsoby, ako získať odporúčania od svojich klientov či obchodných partnerov a ako s týmito odporúčaniami správne pracovať. Pýtanie si odporúčaní pritom nie je len o získaní kontaktov, ale aj ďalšie budovanie obchodného vzťahu. Kvalita odporúčania pre obchodníka zohráva obrovskú rolu.  Účastníci sa dozvedia, ako získať kvalitné odporúčania a tiež, ako si pomocou nich vybudovať ešte väčšiu dôveru, väčšiu profesionalitu a kvalitnejšie vzťahy. Zistiť viac.