Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Cookie nám v žiadnom prípade neposkytujú prístup k vášmu počítaču alebo akýmkoľvek informáciam o Vás, okrem údajov, ktoré budete chcieť zdieľať s nami. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, na výber relevantných reklám, na sledovanie počtu návštevníkov na stránke, na zjednodušenie registrácie do nových služieb a na ochranu vašich údajov. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia.
Dobré obchodné stretnutie by malo mať určitý štandard. Nejde pri tom nutne o to, že treba byť naškrobený, no existujú určité zásady, ktoré by mali byť súčasťou obchodného rozhovoru, aby ste zanechali dobrý dojem. Pritom veľa krát detaily rozhodujú o dobrom obchodnom stretnutí. Školenie vám poskytne množstvo užitočných rád, zručností a naučí vás, aby ste nastavili niečo viac, ako len bežný štandard.
Cieľ:
Cieľom školenia je prejsť si celý obchodný rozhovor od začiatku až do konca a dodať tak obchodnému rozhovoru štandard profesionála. Výsledkom školenia je, že klient bude ochotnejší viac počúvať a bude sa cítiť komfortnejšie. Pomocou správneho rozhovoru viete eliminovať prvky, ktoré by mohli spôsobiť iracionálne správanie klienta.
Dobré mravy na stretnutí zanechávajú v klientovi dojem aj po ňom. Pomôžu vám nezapadnúť do šedého priemeru a klient si vás zapamätá
Ide o jednodňové školenie, ktorého obsahom je:
- Čo je štandard a čo je nadštandard
- Vhodné uvítanie
- Ako začať rozhovor
- Predstavenie sa
- Ako si udržať nadštandard pri rozhovore
- Ukončenie rozhovoru
- Záver bez zmätku
- Klient aj obchodník majú jasno
- Úlohy po skončení obchodného stretnutia
- Spätný pohľad na zlepšenie štandardu
Po školení budete viesť rozhovory tak, že zanecháte nie len správny dojem, ale aj pocit, že klient rozumie, prečo sa s vami stretol a čo mu to prinieslo.
Cena:
- Cena školenia závisí od počtu účastníkov školenia, rozsahu a konkrétnych požiadaviek firmy
- Odporúčam, na väčšiu efektivitu a lepšie uchopenie techník na školení, absolvovať školenie Efektívneho počúvania – dôležitá súčasť školenia
- Ponúkam tiež možnosť individuálneho stretnutia na podporu zručnosti – možnosť dohody.