Ako nestrácať čas pri detailoch, ktoré nemajú význam Pri našej práci nastávajú situácie, kedy máme úlohu či zadanie ako tak hotové, no stále máme potrebu ju buď dokončovať, alebo nejako vylepšovať. Jednoducho s tým… Zistiť Viac
Motivujte ľudí cez ich myslenie Motivácia ľudí k výkonu a k tomu ešte dlhodobému výkonu, by mala byť jednou zo základných zručností manažéra. Motivácia je určite súčasťou leadershipu a ak manažér pozná správny spôsob… Zistiť Viac
Čo robiť, keď TO DO list nefunguje Pri zvládaní svojich každodenných úloh (je jedno, či ide o pracovné, alebo o súkromné) hľadáme svoj optimálny prístup, ktorý by nás priviedol k tomu, že všetko ideálne zvládneme… Zistiť Viac
Čo robiť, aby ľudia prijímali zmeny V minulom článku sme sa spoločne pozreli na to, prečo sa ľuďom ťažko prijímajú zmeny (článok si môžete pozrieť TU). Jedným z hlavných dôvodov, prečo to tak… Zistiť Viac
Prečo ťažko prijímame zmeny Pred nejakým časom som počul zaujímavý príbeh, ktorý sa týka práve zmeny. Starší (ani nie tak starší vekom ako skôr, že sú dlhšie v spoločnosti) a skúsenejší… Zistiť Viac
6 tipov, ako efektívne pristupovať k introvertovi Priznám sa, že nie som veľkým zástancom „škatuľkovania“ ľudí podľa určitých psychologických profilov. Dôvodov môjho postoju je hneď niekoľko a niektoré by dokonca potvrdili aj samotní… Zistiť Viac
Čo v praxi znamená efektivita? Efektivita je krásne slovo, za ktorým sa skrýva veľa. Každý si pod týmto pojmom predstavuje niečo iné. A v skutočnosti to aj tak je. Efektivita nás sprevádza… Zistiť Viac
Ako riešiť skryté hrozby home officeu V poslednom článku sme spoločne odhalili hrozby home officeu (článok si môžete prečítať TU). Medzi tie najčastejšie patria konflikty medzi ľuďmi, stres a rozpad tímov. Tieto hrozby… Zistiť Viac
Home office - benefit, či trest Ak by som tento článok takto pomenoval pred nejakým časom, napr. rok dozadu (v roku 2019), tak by asi nikto nechápal význam a už vôbec to,… Zistiť Viac
Prínos pozitívneho myslenia S pojmom pozitívne myslenie sa stretávame už naozaj veľmi dlho. Dá sa povedať, že bolo určité obdobie, kedy sa pozitívne myslenie prezentovalo ako spôsob na dosahovanie… Zistiť Viac
Vlastnosti spätnej väzby Spätnú väzbu by sme mohli označiť ako nevyhnutnú súčasť práce manažéra, školiteľa, či trénera, jednoducho každého človeka, ktorého úlohou je, buď vedenie ľudí, alebo ich… Zistiť Viac
7 dôvodov, prečo vzniká "Umelý rozhovor" Určite poznáte ten moment, keď vám niekto niečo povie a vy máte pocit, akoby sa to učil z učebnice. Zdá sa vám, akoby to nebol vôbec on,… Zistiť Viac
Uzatvárajte dohody Za úspešný obchod sa považuje uzavretie dohody. Tá je zväčša sprevádzaná nejakou zmluvou, či faktúrou za služby, predajom tovaru alebo inými spôsobmi. No kým sa… Zistiť Viac