Dobré mravy pri obchodnom stretnutí

Dobré obchodné stretnutie by malo mať určitý štandard. Nejde pri tom nutne o to, že treba byť naškrobený, no existujú určité zásady, ktoré by mali byť súčasťou obchodného rozhovoru, aby ste zanechali dobrý dojem. Pritom veľa krát detaily rozhodujú o dobrom obchodnom stretnutí. Školenie vám poskytne množstvo užitočných rád, zručností a naučí vás, aby ste nastavili niečo viac, ako len bežný štandard.

Cieľ:

Cieľom školenia je prejsť si celý obchodný rozhovor od začiatku až do konca a dodať tak obchodnému rozhovoru štandard profesionála. Výsledkom školenia je, že klient bude ochotnejší viac počúvať a bude sa cítiť komfortnejšie. Pomocou správneho rozhovoru viete eliminovať prvky, ktoré by mohli spôsobiť iracionálne správanie klienta.

Dobré mravy na stretnutí zanechávajú v klientovi dojem aj po ňom. Pomôžu vám nezapadnúť do šedého priemeru a klient si vás zapamätá

Ide o jednodňové školenie, ktorého obsahom je:

  • Čo je štandard a čo je nadštandard
  • Vhodné uvítanie
  • Ako začať rozhovor
  • Predstavenie sa
  • Ako si udržať nadštandard pri rozhovore
  • Ukončenie rozhovoru
  • Záver bez zmätku
  • Klient aj obchodník majú jasno
  • Úlohy po skončení obchodného stretnutia
  • Spätný pohľad na zlepšenie štandardu

Po školení budete viesť rozhovory tak, že zanecháte nie len správny dojem, ale aj pocit, že klient rozumie, prečo sa s vami stretol a čo mu to prinieslo.

Cena:

  • Cena školenia závisí od počtu účastníkov školenia, rozsahu a konkrétnych požiadaviek firmy
  • Odporúčam, na väčšiu efektivitu a lepšie uchopenie techník na školení, absolvovať školenie Efektívneho počúvania – dôležitá súčasť školenia
  • Ponúkam tiež možnosť individuálneho stretnutia na podporu zručnosti – možnosť dohody.




Staň sa lídrom

Prihlásiť sa na kurz
Group 3 Created with Sketch.