Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Cookie nám v žiadnom prípade neposkytujú prístup k vášmu počítaču alebo akýmkoľvek informáciam o Vás, okrem údajov, ktoré budete chcieť zdieľať s nami. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, na výber relevantných reklám, na sledovanie počtu návštevníkov na stránke, na zjednodušenie registrácie do nových služieb a na ochranu vašich údajov. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia.
Námietky sú neoddeliteľnou súčasťou obchodných stretnutí, ale aj samotného života. Ak ich vieme efektívne riešiť, tak sa pre nás môžu stať dobrým pracovným nástrojom a dokážeme s nimi lepšie budovať vzťahy aj samotný biznis. Vedeli ste, že ľudia si dokážu vyriešiť svoje námietky sami? Aj toto je vec, ktorú sa na školení dozviete.
Cieľ školenia:
Cieľom školenia je naučiť sa pracovať s námietkami tak, aby ste ich vedeli zmiesť zo stola. Pritom námietku nebudete vnímať ako niečo negatívne, ale ako pozitívnu stránku rozhovoru.
Naučíte sa námietkam predchádzať a využiť námietku pre svoj prospech.
Ide o školenie, ktorého obsahom je:
- Definovanie námietky
- Pohľad na námietky
- Spracovanie námietky v sebe
- Ako predchádzať námietke
- Techniky, ako námietky riešiť
- Ako budovať lepšie vzťahy
Školenie je koncipované tak, aby ste informácie zo školenia vedeli čo najlepšie a najefektívnejšie využiť v profesijnom živote.
Po absolvovaní školenia budete vedieť pracovať s námietkami rôznym spôsobom na rôznych úrovniach.
Cena:
- Cena školenia závisí od počtu účastníkov školenia, rozsahu a konkrétnych požiadaviek firmy
- Odporúčam, na väčšiu efektivitu a lepšie uchopenie techník na školení, absolvovať školenie Efektívneho počúvania – dôležitá súčasť školenia
- Ponúkam tiež možnosť individuálneho stretnutia na podporu zručnosti – možnosť dohody.